placki-owsiane-bez-maki-i-jajek-czyli-hela-na-zdrowo
Prosty przepis na placki owsiane bez mąki i jajek to świetny pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie. Polecam go szczególnie tym niejadkom, którzy nie przepadają za owsianką i owocami. Sprawdźcie koniecznie!

Czasem mam takie dni, że zjadłabym coś dobrego. Przeważnie właśnie wtedy okazuje się, że w lodówce nie ma zbyt wielu składników. Wtedy zaczynam szukać w Internecie prostych przepisów, które można dowolnie modyfikować. Kiedy okazało się, że nie mam w domu jajek zaczęłam szukać przepisów na placki bez jajek. Jednak zwykłe placuszki zrobione z banana i mąki jakoś do mnie nie przemówiły. Stwierdziłam zatem, że trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i stworzyć coś swojego.  Tak powstał mój przepis na placki owsiane bez mąki i jajek i cukru. Świetne dla alergików, oraz osób które nie przepadają za owsianką. Jednym z głównych składników są bowiem płatki owsiane.

Składniki

2 banany

2 szklanki suchych płatów owsianych

2 łyżki oleju rzepakowego

1 szklanka mleka

1 łyżka miodu

Garść malin i borówek

placki-owsiane-bez-maki-i-jajek-czyli-hela-na-zdrowo

Przygotowanie

Wrzucić do blendera wszystkie składniki. Miksować do uzyskania gładkiej masy. Owocowe dodatki można dowolnie modyfikować w zależności od sezonu. Teraz polecam maliny i borówki. Jesienią można będzie spróbować wersję z jabłkami, gruszkami i rodzynkami. Postaram się także przetestować dla Was ten przepis w wersji wytrawnej. Placki owsiane z dynią i imbirem lub marchewką będą stanowiły świetną alternatywę dla słodkich śniadań Heli.

Jeżeli Wasze dzieci lubią wszelkie placuszki to polecam nasz przepis na placki z chia, racuchy z twarogiem, oraz placki z kaszy manny! Spodobał się Wam któryś z przepisów? Będę wdzięczna za każdy lajk lub share!

4 thoughts on “Placki owsiane bez mąki i jajek, czyli Hela na zdrowo!”

Dodaj komentarz